Spotřebitelská gramotnost
Cílem vzdělávacího programu je poskytnout cílové skupině znalosti a dovednost z oblasti spotřebitelské gramotnosti, které ji pomohou činit informovaná rozhodnutí ohledně nákupu zboží a služeb.
Vzdělávané osoby získají uvědomění, že spotřebitelé jsou rovnoprávnými a odpovědnými účastníky obchodního vztahu mezi nabízejícím (prodávajícím) a poptávajícím (kupujícím). Cílová skupina se bude umět orientovat v právních normách ochrany spotřebitele či reklamovat zboží podle občanského zákoníku a tyto teoretické znalosti aplikovat v praxi.
Vzdělávací moduly:
1) Orientace na trhu, cenové praktiky, reklama
2) Závazkové (smluvní) vztahy, nepřípustná smluvní ujednání, reklamace
3) Psychologické aspekty spotřebitelského chování, ochrana spotřebitele
Přílohy
Pozvánka na kurz Spotřebitelská gramotnost
Datum poslední aktualizace: 16. 1. 2020 8:34